Örhänges-tavla!

Ikväll har jag vart kreativ..typ..
Jag har iallafall rensat ur Alfons garderob och det vart en hel flytt kartong med kläder som är försmå (och sånt som inte andvänds)
Skönt att få bort allt sånt och kunna stoppa in nytt =)

Jag har även gjort en tavla som jag satt upp mina örhängen på. I hopp om att jag ska kunna hålla reda på dom. Jag köpte 2 par i Söndags och jag har bara kvar ett utav varje, så jag har lite svårt att hålla reda på dom.
Så här vart den iallafall:




Barnen har sovit sedan över en timma tillbaka och Mogge tittar på reprise på Roast på Berns.. Gudars så roligt det är!! Jag har redan sett det, men sitter ändå här vid datorn och skrattar och skrattar =D

Imorgon ska vi iallafall ha en fixar dag på barnens dagis där vi ska försöka få ordning på en skogsdunge som barnen kan ha som "skol skog" Kul att man får vara med och hjälpa till och att man kan göra det man kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0