Oavsett mängden snö....

.. Ska man åka pulka!!

Det tyckte iallafall barnen i morse när dom vaknade och såg att det snöade =)

Sagt och gjort! Efter frukosten pälsade vi på oss begav oss ut i snön.











Lite snö kan man också åka pulka på=)


Annars idag har vi vart till Emilia med familj, till Evy och sen hem för att bjuda Susanne med familj på middag..
MEn dagen har vart lååång och rätt jävlig, måste jag säga.. Jag har nämligen för första gången i mitt liv mens värk både i magen och i ryggen = inte roligt alls! Hoppas det är en en gångs förteelse!

Nu sover båda bus ungarna och Mogge byter till vinter däck så att jag törs åka till frösön och jobba i måra.. Tur att det finns händiga karlar måste jag säga =)

Kommentarer
Postat av: Mary Elle

haha precis. karlar förstår sig inte på oss ibland ;)

2009-10-04 @ 20:29:14
URL: http://missweed.blogg.se/
Postat av: sandra jörgensen

Oj! så där mycket snö hade inte vi!

2009-10-05 @ 10:05:00
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0