Mysdag...

.. Om man bort ser från jobbet då ;)
Jag jobbade visserligen bara till klockan 13, men ändå.

Efter jag kommit hem åkte Alfons och Mogeg in till stan för att umgås med en kompis och jag gick och hämtade KEllan på dagis.. (Alfons får vara hemma tills han kommit igång riktigt med andningen och medicinen)

När vi kom hem från dagis var Emila och hennes barn här och fikade med oss, en stund senare åkte vi till Dollar för att påbörja julklapps handlingen.. En del vart klara, men i år känns det som om alla nästan redan är klara..Skönt men rätt tråkigt också, tur att man har sina egna barn att handla till åtminstonne =)

Hittade naturligtvis en hel del hem också!

Efter shoppingen åkte vi till en resturang i Svensta och käkade met och sen hem hit igen för att slappa lite i soffan. Nu har Emilia med barn åkt och Mogge och maken kommer nog snart hem


kellys roligaste min på länge=)


Far och son


Alfonstränar/leker på barn hab.


pankaks monster!


goooos!


Nu ÄR det Fredags myyyys...


...hoppas inte föräldrarna stör..trallalaaaa!

Kommentarer
Postat av: Marleen

"Nu har Emilia med barn åkt och Mogge och maken kommer nog snart hem"



Vissa har tur som får dubbelt upp :) (Mogge & maken)

2009-10-27 @ 09:34:26
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0