Matt!

Idag känner jag mej helt urlakad, hade jag vart själv idag och utan barn så hade jag förmodligen sovit bort dagen.. men nu är det just själv som jag inte har vart..
Petra och Ellen har vart här och vi passade på att åka bort till Svenstavik på Dollar och för att inhandla maten till min mommas kalas.. Kelly stannade hemma, men Alfons följde med.

Från dollar kommer man som alltid med lite smått och gott, plast orkideer, kuddar till Alfons soffa, resten av mommas present, duk till v-rums bordet osv..

På Ica trodde jag att jag skulle hitta det jag sökte till Mona, men det var klent med den saken faktiskt.. Men något vart det iallafall.. Så vi kommer inte helt lottlösa, Mona =)


Trött Kelly


Trött Alfons


trött mamma..

Kommentarer
Postat av: Mona

Äsch, hade jag vetat att du skulle på dollar hade jag besällt ett par "händer" till. De jag har är proppfulla med armband.



Ica sa du.....du vill att jag ska baka mer än jag gör alltså ;-)

Helt rätt tänkt by the way (om jag gissade rätt vill säga)

2009-10-09 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0