Loppis i Hoverberg!

Japp, det fick bli Lördagens utflykt det =)

Där fanns det en del att handla så som fodrade stövlar, byxor, tröjor, tågbana, lampa till Alfons och till Kelly vart det en morgonrock, jobbarbyxor, och pyamas..
Det var inte bara själva handlandet som var roligt, det var även en massa som man känner osm var där och både sålda och fyndade =)

Efter lopppisen bjöd vi Sandra, Fredrik, Stella, Tine, Micke, Elvira och lille neo på fika här hemma.
Nu har dom nyss åkt och jag har sanerat uppe efter ett mindre bombnedslag av leksaker och Mogge har jag placerat vid spisen för att tillaga en riktig Lördags middag- Stuvade mackaroner och Köttbullar... Mums!!


Kelly bjuder Alfons på glass


Kelly hjlper till att smaka av chili cin carnen papppan gjorde!


Som vanligt ;-)


Mogge knäpper kort på mej för att visa hur jag ser ut när jag ska låtsas vara arg.. Vem kan ta det där på allvar liksom?!

Kommentarer
Postat av: sandra jörgensen

Sorry för katastrofzonen på övervåningen...! Ni får komma hit och röjja nån dag så jämnar det ut sig ;-)

Köpte du förresten stjärnlampan idag? Stella har en sån i källaren som ni hade kunnat fått!

2009-10-03 @ 19:52:05
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0