Klackarna i taket...

... slog jag inte igår på dansen.

Emma ville allra helst vara på danse själv och försökte ett flertal gånger få mej att åka hem och lämna henne där själv. Tillslut gick jag ut och satte mej i bilen ett tag för att hålla mej undan Emma. En annan andledning till att jag satt i bilen och frös ett bar tag, skulle kunna vara att jag igår insåg att jag inte alls kan dansa... inte nykter iallafall =)

Hembesöket gick nog också bra som det verkade, vi fick inga raka besked om vad som skulle hända, men det lät som om han från kommunen skulle komma hit med en snickare någon dag och kolla på badrummet uppe åtminstonne..

Nu sitter jag här klar för att åka till stan med Petra och Alfons har nyss vaknat han med och sitter och kollar på en gammal informations (VHS) film om dinosarier med Engelskt tal.. Han nya favvo film.
resten av familjen sover, så det är näst intill alldeles tyst här.. Rätt ovanligt faktiskt=)


Så här ser iallafall Alfons nya toalett sits ut... Funkar jätte bra!


Den nya kombinerade toalettborsten och paperhållaren


och de nya badrums möblerna.. Inte super snygga, men jäkligt bra eftersom dom står på hjul. Vårat badrum lutar nämligen fel så när man duschar så blir hela badrummet dyngsurt. En vanlig trä möbel hade väl ruttnat efter ett litet tag. Dessutom har vi historiens minsta skithus och tanken på att en 5 barns familj har bott här innan oss, med enbart en toalett som är pytteliten får mej att fundera: Hur gjorde dom?! Vi är 4 och det räcker knappt till oss!

Jaja, nu ska jag kolla runt lite på internet innan mitt sällskap kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0