Jul handlingen fortsätter =)

Idag har julklapparna som jag jobbade med (läs: jävlades med) i massor av timmar, förra veckan kommit och jag hann dessutom med att köpa ännu en varsin julklapp till mina barn idag innan jag åkte hem från jobbet.. Jag älskar att jul handla!!

Imorgon ringer klockan redan klockan 05.30 och jag antar att inte en djävul är avundsjuk på det.. Men jobba bör man annars...blir man fattig...  ?

Nu ska jag gömma undan julklapparna utifall det skulle komma någon mor eller far förälder till barnen.. Då är det trisst om dderas klappar ligger öppet i hallen =)


Barnen tröstar Mogge som inte fick (inte ville) förlja med på barnkalas.. Han var inte bjuden. Tur att barn är lätt lurade ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0