jakten på perkulator...

...slutade med en påse pulver kaffe igår..

Våran perkulator dog i Söndags och sedan dess har vi kokat i kastrull, inte så roligt!
Men vi vart för snåla på MAXI och efter att ha vart i ett X antal andra butiker efter det insåg vi att dom var billigast på MAXI men vi orkade inte åka tillabaka.. Så är det någon som vill ha kaffe här så blir det pulver kaffe!

Kläder till KElly är iallafall fixde till morgondagens fotografering, hon ska ha vitt upptil och svart ner till, det innebär alltså att Alfons kan ha vilken färg som helst på sej =)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag iallafall städat nedervåningen så att det är rent och fräscht imorgon när jag kommer hem.
Jag ska nämligen sova  hos min mamma inatt.
Anledningen till min sleep over är att jag ska gå med Emma på "ett Himla liv" ikväll, det slutar inte först runt klockan 21 och imorgon klockan 12 ska jag vara på et möte angåeende ev lite jobb =) Så det kändes menlöst att åka hem, sova, kliva upp och sen åka till stan igen..


Sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har en jättebra från Clas Ohlsson. Kolla där! Bra pris var det också :)

2009-10-13 @ 16:39:55
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Gärdvall

Morgondagens?? Va fan! Det skulle ju inte bli förrän i början på november. Jag som köpt tröjor till fotograferingen här och allt... Nu blev jag sur!

2009-10-14 @ 15:48:39
Postat av: Tess

Hur känner du o emma varann? =) Har läst om henne mycket hos dig men itne förstått...trög... he he...

2009-10-17 @ 09:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0