Host host!

Alfons har hosta så han får vara hemma med sin käre far imorgon.. Undertiden dom är hemma får Kelly vara på dagis och jag i Sundsvall...Stackars oss som inte får vara hemma ;-)

Han hostar så hemskt att han nästan skriker och så har han vart nära att kräkas flera gånger i eftermiddag.. Stackaren! Han har ju Ventoline utskrivet, men det verkar inte fungera på han längre när han får sina förkylningar. Om han inte är bättre imorgon får Mogge ta med han på BVC så dom kanske kan skriva ut något bättre alternativ til honom. Inte för att jag vill att han ska ha mediciner, men jag heller inte att han inte ska kunna andas.
Pojken har hostat så hemskt att han före klockan 19 sa, "nä nu vill jag gå och sova", då är Affe sjuk :(



VACKRA UNGE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0