Då var det dags igen...

.. För den årliga ångesten för vad barnen ska ha på sej på dagis fotot..

Alfons är mörk och passar i allt, KElly är ljus och ser blek ut i för mörka färger. Det ska se bra ut både på syskon fotot och på det enskilda.. Grupp fotot var det inte så noga med.

Jag funderar påatt Kelly ska ha ljus rosa kläder och Alfons mörkbruna eller svarta, just så att det ska se bra ut på syskonfotot. Men då är jag rädd att Alfons korts ka bli tråkigt istället.. SUCK...

Råd någon?!

Fick iallafall ett litet oväntat jobb förslag idag, bara några timmar, men det är ju mycket bättre än inget alls =)

Måste även ta mej en sväng om på arbetsförmdlingens sida ikväll.. jippi..eller något..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej carro! Hoppas allt är bra med er!

Känner igen den ångesten ;) Jag skulle ha haft något ljusare på alfons och lite mörkare på Kelly om jag vore du :)

2009-10-12 @ 15:57:28
Postat av: Lola

Kan de inte matcha varann med något lila kanske? Det är fint på både mörka o ljusa. :-)

2009-10-12 @ 18:09:15
Postat av: Anonym

Jag har tack o lov inte det problemet förrän 22 oktober ;) Och då bara på ett barn...

2009-10-12 @ 20:59:28
Postat av: Gärdvall

Du får väl vara med under dagen och byta kläder på barnen...

2009-10-14 @ 15:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0