Ändrade planer!

Tanken igår var att jag skulle sova hos mamma för att slippa åka hem, men nu vart det istället så att Alfons ville följa med på "Ett himla liv" och det fick han, så då åkte vi hem efteråt istället.
Att han fick följa ångrar jag inte en sekund!
Det var så länge sedan jag såg Alfons så glad som han var igår =)
Han dansade och hängde med iprincip lika bra som alla andra som är med när dom dansade till Michel Jacksons "thriller"
Så det var inte sista gången han fick följa med. Nästa gång ska film kameran med minsann!!




















Han var så duktig! Han fick beröm av ledarna också och då blir man allt liiiite stolt, fast bara lite =D

När vi kom hem vid 21.30 var Alfons helt slut, men höll sej vaken ett tag till eftersom Evy var här, det var heller inga problem att få upp han imorse för att gå till dagis heller. Han vaknade själv kl 07...

Fotograferingen har jag ingen aning om hur den gick, men jag vet att barnen kommer att vara världens vakraste i vilket fall =)

Annars idag var jag på arbets intervju och det gick som smort med tanke på att jag fick börja jobba direkt efter vi var klara, så vid 17.30 åkte jag hem och ska jobba imorgon med mellan 12-23.. Det är bara på timmar och lite som allt i allo, men det vart en bra löne förhandling =D

Nu ska jag vila lite innan jag ska sova !!

Kommentarer
Postat av: Marleen

Grattis till jobbet...



Vad är det du ska göra?

2009-10-14 @ 21:00:43
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: sara

Grattis till jobbet :) Jag vill också jobba lite grann nu... Men jag får leka lyxhustru ett tag till ;)

VAd är det för jobb då? VAd roligt att Alfons gillade det där :)

2009-10-14 @ 21:38:45
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0