70 års kalas!

Imorgon fyller min momma som sagt 70 år. 70 år!!
Jag hade ingen aning om jag ska vara helt ärlig att hon var så pass gammal.. Det märks inte för hon är en riktig ståltant!

Iallafall så hade hon bestämt sej för att bjuda på tacos, men hon visst inte hur man gjorde.. Trot eller ej, men jag kunde över tala tanten om att jag skulle göra den. Hon är väldigt dålig på att ta emot hjälp annars, så det kändes himla kul att få hjälpa henne för en gångs skull =)

Så idag ska vi iväg och handla och ikväll ska vi laga mat..

Innan vi åker till momma imorgon ska vi även hinna me datt fira pappas fru Mona och vad ska man hitta på till henne då?!
Jag tror jag vet, en grej med en fin baktanke... men vi får se...

Nu har jag städat klart neder våningen, Mogge och Kelly är ute, Alfons tittar klart på dinosarie filmen och snart kommer Petra och Ellen hit =)

Kommentarer
Postat av: Mona

Man FÅR faktiskt komma hit utan att ha med sig nåt :-)

Fast nu är jag ju nyfiken på din baktanke.....

2009-10-09 @ 09:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0