Snälla chefer uppskattas!!

Idag fick jag en ny mobil av min chef =) Han tyckte att jag skulle kunna ta emot MMS och eftersom jag inte kunde det på min gamla, så köpte han en ny till mej.. 1000 tack! Så nu kan alla som vill skcka bilder till mej (välkommen till 2000 talet)
Han fixar även jobb till mej de dagar jag inte har jobb på annat håll.. Är inte det snällt så säg!!


Jag hade lite grann sett fram emot att vara ledig med min lilla familj imorgon, men dom ringde från dagis och ville att jag skulle jobba... VAd gör man inte för lite kosing ;)

jaja, det är ju snart helg och då får vi passa påatt mysa lite =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart hittar du såna jobb med så snälla chefer nånstans..? ;P Verkar inte vara några större problem me jobb iallafall, skönt att få jobba så pass mycket! Går det bra med Alfons och astman? Var det vanlig förkylningsastma..? Ha det bra.

2009-11-04 @ 15:03:45
Postat av: Anonym

(Och som vanligt glömmer jag namn när jag skriver..)

2009-11-04 @ 15:05:39
URL: http://m-mammatill2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0