Rätt!

Ja, men visst var det början till Alfons önskelista han skrivit -"Hej tomten" Japp Sara han blev 3 år i Maj och Mona, angåeende M och N i hans skrivning så får man säga stopp när det är tillräckligt många upp och ner i strecken (om ni förstår??)
Och man får även säga till han att han ska skriva bokstäverna bredvid varandra, annars kan dom hamna vart som helst på ett papper =)

Idag har jag som sagt jobbat och efter jobbet mötte jag upp min familj hos Susanne, där vi vart bjudna på middag, tack och bock!!

Nu har vi just lagt barnen och imorgon väntar ett besök på Hab. med Alfons och efter det blir det jobb till klcokan 21.. Alltså sover jag hos min mamma imorgon kväll eftersom jag ska upp och jobba dagen efter.

Ha det gött alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0