Pyntat!

Det vart inget jobb idag och då såg jag min chans att julpynta!!
Nu är hela huset damtorkat, dammsuget, skurat och badrummet är också rent och fräsht samt att stakar, gardiner och några tomtar har kommit fram!

Känns  viserligen rätt tråkigt att pynta när det regnar ute, men vad fasen, jul ska vi väl ha även om det inte kommer någon snö..

Dessutom är adventskallendern som jag gjorde till barnen och några kort på barnen uppsatta, så det har blivit mycket gjort idag medans barnen var på dagis.

Ikväll ska jag och Sandra ut på en liten shoppingrunda efter hon slutat jobbet.. Skönt att komma ut p ånågot på kvällstid =)




Kommentarer
Postat av: Sandra Jörgensen

Är det där du Carro?! Isof kan vi lägga ner funderingarna på vem Kelly är mest lik! Nu slår jag ihop här så möts vi strax.

2009-11-25 @ 16:30:29
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/
Postat av: Mona

Meeen sicken söt tjej :-)

2009-11-26 @ 13:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0