Med gott sammvete...

.. gör vi nu helg i den här familjen!

Klockan 14.30 efter jobbet hämtade jag barnen på dagis, vi åkte hem och städade.
Så nu har vi dammtorkat, dammsugit, skurat och dammsugit soffan.

Helg, vare du hälsad!!

Så nu, resten av kvällen ska vi slappa!!
Mogge är inte hemma än, så jag har fått rå om barnen helt själv ett tag, rätt mysigt när man inte gör det så ofta längre :)

I veckan har vi ju även hunnit med ett besök på Hab. och den här gången fick även Kelly följa:

Tua, Alfons och Kelly "jobbar"



Eftersom vädret är som det är, så har jag vart tvungen att inviga barnen fodrade regnställ som dom skulle ha nästa höst.. De dom hade i våras var för små.

Lite små shopping har jag ju hunnit med också, förståss:


En ballerina klänning till min lilla balerina tös =)


En finare jacka at ha på sej i vinter. Halva priset på barnjackor på LINDEX




Alfons  ville som vanligt inte posera, men det här fick han iallafall.

Nu är Mogge på väg hem och jag ska Fredags mysa med barnen till dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0