Hoppsan!

Det vart visst rätt måna inlägg från Mobilen och all amed samma innehåll. Anledning:?

Nu sitter iallafall arnen i soffan och Fredagsmyser och tittar på Ice age 3 dessutom äter dom godis trots att det inte är lördag. Den andledningen vet jag iallafall!! Det var deras momma som skickade pengar med mej och insisterade på att jag skulle köpa något Fredags gotta till dom... Barnen verkar inte klaga iallafall (och det gör väl inte  jag heller igentligen) ;-)

Annars idag har jag jobbat, jag och min "brukare" (det känns så opersonligt att kalla han för det!!) var in på stan en sväng och där köpte jag farsdags present till min pappa, underkläder (bh och 3 trosor) till mej samt Bamse trosor och bamse hårspännen till Kelly.

Igår jobbade jag också, fram till klcokan 21 och åkte sen och sov hos min mamma. Men nu är det helg och jag väntar ivrigt på att IDOL ska börja =)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0