Home sweet home!!

Nu har jag gjort helg och det skall firas med IDOL ikväll =)

Barnen är hämtade från dagis och ville titta på deras nya Musse Pigg film och då såg jag en liiiten chans att sitta vid datorn en sväng.

Bilderna på shoppingen från i Onsdags kommer iallafall här:


dessa 2 par jenas + ett par till som jag har på mej 39:-/st på Fryshuset =)


Jacka till Kelly 99:- på Lindex


Svart ljusstake till köket 169:- RUSTA


Lilla bocken Bruse och stora Bocken Bruse 39:- resp 89:- styck på MAXI


Jul enar som SKA bli något slags jularrangemang... Så småning om.. 19:- styck på MAXI


Svart stjärnar från MAXI..Priset minns jag ej..

Och när jag ändå håller på att visa bilder kan jag ju visa min allra "vackraste" skapelse- barnens adventskallender


I alla enkelhet, men  med fina små paket på syns det nog att det är en kallender!

Nu ska jag ta bort Kelly från katt maten, jag hör hur hon knaprar i sej fodret.. Undra om det är gott!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka dagar och vilka tider har dom öppet på fryshuset??

2009-11-27 @ 18:28:10
Postat av: Marleen

Det där med kattmaten har hon från sin mors farbror... han åt också kattmat när han var liten...



(Han har slutat med det nu, så var inte orolig, det växer bort :)

2009-11-27 @ 19:13:56
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0