Hipp hurra...

.. för bamse far, som är så snäll och rar!

Idag har vi vart i Lugnvik för att fira att pappa fyllde år i början på November. Innan vi åkte dit var vi in en sväng i Fåker hos Sandra med familj, där bakades det pepparkakor för fulla muggar och barnen hängde på och bakade dom med=)






Eftersom det är något fel på Chryslern som gör att den lägger av när man stannar i tex en korsning, så fick morfarns pressent inhandlas på Macken i Lugnvik-folköl, ölkorv och chips fick det bli..


jag försökte tappert att få Kelly att posera frmför en utav deras fina väggar.. utan större framgång tyvärr..


Liza och Alfons vid fikabordet.


Alfons fick posera hemma innan vi åkte..även det utan större framgång.. Hur fasen gör barnfotografer?!?!

När vi kom hem ställde jag mej och gjorde hemmagjorda biffar med hemma gjord löksås och potatis, Susanne med familj kom och drack kaffe medans vi åt (dom hade redan ätit, jag erbjöd dom mat, bara så ni inte tror att jag är snål;))

Nu sover barnen och imorgon är det Måndag igen.. Attans vad fort helgerna går...

Kommentarer
Postat av: Kicki

Fina bilder :)



Kristall från t.ex tomat så han.. jag fattade nog bara hälften! Det kunde göra jätteont eftersom det bara får vara kiss där och det ska egentligen inte kunna följa med kristaller, men ibland gör det det..

2009-11-23 @ 22:26:16
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0