Borta bra, men hemma bäst!

Vi har knappt vart hemma något alls i helgen, och visst är det kul att träffa släkten, men det är himla skönt att vara hemma också..

I går var vi hos svärfar på middag och där var även Mogges faster med respektive. Barnen fick massa kläder och MASSA strumpor.. Himla snällt!! =)
Mat och fika fick vi också och svärfar fick en förtidig farsdags pressent av oss.


Alfons har kudd krig i farfars soffa


Kelly ääälskade Elenores hemmagjorda chokladsås =)


Och Alfons ääälskar sin faffa!!

Imorse bar det av till RAmsele till min farmor som fyllt år. Där vart vi serverade frukost och barnen lekte med sina mostrar och sin morbror..
Senare vart det middag och efter det åkte vi hem..


Jag och Liza på väg i morse...


Moffa och Kelly.. Kelly var moffas tjej idag!!


Min farmor..


Kelly mår gott som får både mamma och pappas pussar och kramar sammtidigt!

Batnen somnade i bilen på väg hem strax efter kl 17, när vi kom hem var det bara att lägga dom direkt i sängen och nu för en stund sen kom Alfons upp..Mysig  och jätte go är han, men han ska orka upp på dagis imorgon med..

Nu ska jag mysa i soffan en stund inna det blir sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0