Äntligen helg!

Nog för att jag trivs med att jobba, men jisses så skönt det var att ta helg idag!!

I Tisdags jobbade jag på dagis till klockan 17, åkte och hämtade upp Alfons och Emma för att sedan åka vidare till "Ett himla liv". Alfons var lite för energisk så han dansade inte alls så mycket då som han gjorde sisst han var med dit, så efter drygt en timma skjutsade jag hem han till momman.
Halv tio kom jag hem till min mamma och min sovande son.

Dagen därpå kurs och sen hem.

Igår jobbade jag först på dagis mellan 7.30 och 14.30, åkte direkt därifrån till det andra jobbet och jobbade mellan 15.00-21.00. Åkte sedan hem till min pappa med familj för att sova och idag jobbade jag mellan 8.30-14.30..
Skööönt att komma hem vill jag lova!!

Nu har vi vart i Svenstavik och käkat mat och imorgon blir det Djungelhuset =)
Barnen sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0