Vår/sommar fint!

Dagen har spenderats mestadels ute där vi påtat på med blommor, barnens uteplats, lek mm. Men innan det var det ett besök på ICA, Granngården och Susanne =)

Senare kom Sandra, Fredrik och Stella hit och åt mat samt fikade med oss.. En trevlig dag!


Alfons fick måla lite stenar på gården.


Även "stooora hunden" fick sej några färg klickar (det här sten röset ser ut som en jätte hund på avstånd)


Ena sidan av bron... Som just nu ser ut som ett bombnedslag eftersom Mogge påbörjat att byta utebelysningen (och då måste man tydligen riva halva bron ;))


Barnens halvklara matplats


Vart inte dom här "blomlådorna" snygga så säg!!?? (synd att blommorna på ICA inte var snyggare än så här bara)


Stor tallen fick sej 2 blommor med

 
Och dessa två fick jag av eb jobbarkompis i Hackås och jag har ingen aning om vad det är för nåt..Spännande att se!!

Jag köpte även några lökar på Granngården som jag satt och hoppas att dom någongång kommer upp :)

Nu har jag iallafall städat ur husvagnen som Mogge har lånat för att bo första tiden i Sundsvall i.. Så imorgon efter konfirmationen ska vi hem och packa iordning allt som han sk ah med sej när han åkre tiiiidigt på Måndag morgon.

Nu, Shlager finalen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0