Ute dag!

Idag har vi haft en ute dag med endast avbrott för ett besök på IXO och deras rea ställ =) Barnen somnade i bilen, så det vart 2 flugor i en smäll-sömn och rea!!

Till middag vart det grillat men jag hade även idag så ont i magen att jag enbart fick i mej lite vitlöks bröd och ett par majskolvar.. *suck*

På Fredag är barnens dagis stängt för planering, så från Torsdag till Fredag får barnen sova hos Moffa och gammelmomma ( Kelly hos gammelmomma och Affe hos moffa). Jag jobbar mellan 7 och 13 och efter det ska jag åka direkt intill Hab. där vi ska träffas tillsammans med personal från Alfons dagis.

Nu sk ajag sätta mej i soffan och kolla på Wipeout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0