Tjänster ger gentjänster!

Eftersom Sandra och Stella har vart så snälla och hämta barnen 2 Måndagar i rad, så ville ju inte jag vara sämre än att jag hämtade Stella tidigare på dagis idag!
Innan jag var och hämtade henne var vi till Petra och drack kaffe och innan dess ringde jag en massa nödvändiga samtal.
Efter vi hade hämtat Stella pådagis åkte vi äntligen och grattade Oliver som fyllde år i April!
Där var vi ute i sandlådan tills det började regna, då gick vi in. Barnen lekte och jag och Carro surrade.




STella


Alfons


Lillebror Rasmus




Kellan (the monster kid)


Storebror Oliver (födelsedags barnet)



Efter ett tag åkte vi hem till Stella och lagade mat tills hennes arbetande föräldrar kom hem och var hungriga.
Vi åt och sen for vi hem till Kövra.

Hela dagen har Alfons hostat ganska så mycket och nu på kvällen har det blivit en väldans massa stygghosta och bronkiten har kommit tillbaka.. Så imorgon blir jag och Alfons hemma, känns jätte tråkigt att han ska behöva vara sjuk på sin 3 års dag (som är imorgon!!) men å andra sidan så får jag ju vara med han då iallafall.. Man får se det goda i det onda helt enkelt.
Så nu är Alfons vaken med mej och hostar och hostar. Varken han eller KElly kunde somna av hans hosta, så då kunde han lika gärna få vara med mej när jag bakade (mer choklad muffins med vit choklad bakstäver på och några andra choklad kakor)

Nu ska jag göra mina älskade (snart) 3 åring sällskap i soffan!

Kommentarer
Postat av: Jane

oj va fort tiden går, så stora dom blivit. Syns framför allt på Kelly =)

Ja visst e Kendra ett fint namn.. =)

Hon ska heta Kendra Lilly Maja och efternamnet har vi inte bestämt än =)

Lilly är efter min mormors mor och maja har vi knåpat ihop själva efter gudföräldrar och föräldrar.. M=Moa A=Andreas J=Jane A=André =)

2009-05-26 @ 22:37:24
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Sandra J

Men jisses vad stor Rasmus och Oliver har blivit! =)

2009-05-27 @ 10:46:05
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0