Stackars liten!

Tänk att man kan vara så go fast man är sjuk och allt!

Jag kom just ner från vårat sovrum där jag nattade Alfons. Han brukar aldrig sova i vår säng annars, men nu när han har så svårt och andas och han hade lite panik själv, så tyckte jag att han såklart skulle få sova där.
När jag låg där och blundade för att han skulle tro at jag sov och påså sätt somna snabbare, så strök han mej med handen i ansiktet och så viskade han -"Sov gott mamma, älskar dej, ses imorgon"

Ny kär vart jag vill jag lova! Han är så go, så hälften vore nog ibland!

Han är faktiskt den lugnare i vår familj just nu, kelly är den värsta terroristen som gärna slåss, bråkas, bits, skriker, RETAS och är allmänt ettrig.. Är alla små tjejer så här vid den här åldern?!?!
Visserligen märks det på henne att mkt av det hon gör är sådant Alfons gjorde förrut, så apa efter det kan hon iallafall!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ne va söt=)) jag hade nog börjat gråta om Hampus hade sagt så=)..



Hoppas han blir frisk snart..

2009-05-27 @ 09:39:58
Postat av: Mimi

Att dom kan vara så gulliga!! Det är så underbart att få höra såna saker och speciellt när dom tror att man inte hör :)



Jag förstår itne vad du menar med ettriga småtjejer?? ;) Vinga är jättelugn och medgörlig, när hon får godis alltså :D



Efter fredagen kommer du tycka att Kelly är en ängel, det lovar jag! (Ni måste kunna komma ju!)

2009-05-27 @ 09:47:02
URL: http://faxbrink.blogspot.com
Postat av: Mona

Ha ha ha, när amanda var 1,5 sa en dagisfröken till mig att "jag måste ta tag i det här nu när hon är liten annars kommer jag få ett helsicke när hon blir större". Med "det här" menade hon amandas humör och tjurighet bla :-)



De kan vara goa de små fjunen :-)

2009-05-27 @ 10:05:35
Postat av: Sandra J

Kommer ihåg svagt hur Stella var vid den åldern (selektivt minne) och det var inte lättaste - som nu i "3-års strejken" ungefär fast inte lika lätt att kommunicera eller framför allt straffa för styggheterna.. Nu är det lättare att både straffa och prata med henne men då har hon en värre strejk denna gång. När får man ett medgörligt barn?! ;-)

2009-05-27 @ 10:50:59
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0