Sommar!

Idag har jag bestämt att det var sommar! Det har iallafall känts som det =)

Vi har vart och firat Mogges faster idag, med oss följde Nini och där var även svärfar och Elenore.. Alldeles lagomt med folk.
Vi har vart ute och vi har ätit, massvis.

När vi kände oss klara där åkte vi hem med Nini där vi vart kvar en liten stund medans barnen lekte ute.
Nu en stund senare har barnen duschat och nu sover dom.

Jag har plockat med lite av varje här hemma såsom tvätt, diskt, leksaker mm och Mogge håller på att last grus på skottkärran.


Japp! Jag har köpt en rosa T-shirt till Affe!! Han passar så bra i den och viktigast av allt (för mej) är att jag köpte den på killavdelningen=)










Bus!









Nu har Mogge kommit in pga myggen (ännu ett sommar tecken) så jag ska göra han sällskap i soffan tror jag!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hampus har också en rosa t-shirt=))!!

2009-05-02 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0