Sommar jobb!

Nu har det fixat sej kanon med sommar jobb för min del =)

Jag tackade nej till jobbet i Persåsen och sk aistället jobba kvar i Hackås. Heltid mellan v. 25- v. 30, innan dess ska jag vara ledig en vecka tillsammans med barnen och fram tills dess jobbar jag som jag gör nu, dvs  ca 25 timmar i veckan. V. 30- v.32 är barnen dagis stängt och då är jag också ledig tillsammans med dom.. Åhh vad skänt att allt är fixat!!

Så får jag se vad jag och barnen hittar på på våra lediga veckor tillsammans...? Något vill vi ju hitta på när Mogge inte kommer vara hemma på veckorna.. Kan ju inte bara sitta här heller!

Dessutom ska jag och Emilia och förhoppningsvis 2 trötta mammar till åka till Ullared första helgen i Juni!! tjohooo!
Att jag och Emilia åker är bokat, men vilka som vill följa vet vi inte än..

Nu ska jag sällskapa med maken i soffan.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gud vad skönt med ett sommarjobb =) Härligt!! Ja vi måste faktistk ses Carro =) Ska ta mig i kragen!! Kram

2009-05-23 @ 11:23:25
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: Sandra J

Även jag är ju bokad nu efter en hel del velande.. Kvarnaöppningen eller Ullared.. svårt det där ;-)

2009-05-23 @ 21:39:38
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0