Perfekt!

Idag jobbade jag till klockan 17.30 och skulle inte ha vart på barnens dagis först klockan 18.00 ungefär.. Meeeen, i förmiddags ringde min käre vän Sandra och talade om att hon slutade tidigt och att hon kunde hämta barnen redan klockan 16 =) Det uppskattades rejält, så på lunchen var jag och köpte en blomma till henne som jag tror kan pasa i deras ny renoverade kök, som tack.
När jag kom hem hade iallafall barnen ätit både pizza och melon och såg mätta ut.

Så ikväll kom vi inte in först ca klockan 19  och sedan dess har jag städat golven och gjort en bulldeg som står och jäser just nu. Kelly har nästan nyss lagt sej och Alfons ska få vara vaken en liten stund till, dom är ju ändå lediga med mej imorgon, så jag tycken inte att det spelar nån roll.

Jag jagade förresten upp glassbilen på gården förrut,så nu har vi glass fö ett tag framöver=)

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Tack så mycket för blomman! Det passade perfekt på bordet i köket =)

(Du hade verkligen inte behövt köpt den, jag är så gärna med dom små vilddjuren!)

2009-05-25 @ 23:11:44
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0