Nu ger jag upp!

Efter en natt av orimligt lite sömn och en massa feber och hals ont, så har jag nu klivit upp, fast att barnen sover...
När dom vaknar ska dom göras klara för att åka på dagis och jag åker vidare till HC, halsen måste kollas. Mogge gissar på hals böld, jag gissar på streptokocker för nån böld syns inte till.

Är det någon som vet hur det funkar sånna här dagar på dagis?! Om jag vill åka hem och lägga mej och vila efter HC, får barnen vara på dagis då tills Mogge slutar jobbet? Känns som att det vore väääldigt skönt att kunna åka hem och slappa efter den här natten!


Så här såg det ut igår medans jag låg och sov:





Busungar!

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Du måste ju få vila! Och ni har ju fortfarande rätt att ha dem på dagis 15 timmar i veckan, minst...

2009-05-04 @ 07:57:27
URL: http://gardvall.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo om du är sjuk får du ha dom där som en vanlig arbetsdag.

Får vi på vårat dagis iaf!

Krya på dig



Johanna

2009-05-04 @ 08:08:30
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0