Migrän!

Jag har just återuppstått (någorlunda) efter dagens migrän anfall:(
Jag hade så ont i huvudet så jag nästan kräktes, det var så att jag misstänkte magsjuka och var tvungen att åka hem från jobbet 2 timmar i förväg. Jag hade även något slags flimmer framför ögonen som gjorde att jag inte såg nåt bitvis, jätte kymigt var det vill jag lova! JAg åkte iallafall hem, drog för rullgardinerna och la mej i sängen och somnade nästan på en gång. Tyvärr vaknade jag av att klockan ringde och det var dags att hämta barnen på dagis. Inte kul att vara mamma till 2 små när man har migrän, allt jag gjorde var att gråta, hulka mej och sov.. Tur att dom lekte tyst emellanåt iallafall.

Nu har Mogge nästan nyss kommit hem och ska vara långledig med oss fram tills på Måndag.. Jihooo!! Även fast det bara gått tre dygn så hinner man börja sakna varandra ganska mycket, vilket är bra ioförsej.

Nu ska jag lägga mej i soffan och sova, jag är så grymt trött efter dagens huvudvärk!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste bara fråga vart ni har köpt banderollen som ni hade på ert bröllop? Måste ha tag på en sån

2009-05-21 @ 21:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0