Kvälls infall!

De senaste kvällarna har jag fått en del infall. I förrgår började jag baka och var inte klar först klockan var 1 på natten (kanel bullar och choklad muffins). Igår kom jag på att jag skulle fixa iordning ett legorum till barnen (i Kellys gamla lilla rum) och bytte gardiner, bytte skynken för en garderob, flyttade UT tvättställningarna, ställde fram lite lyktor och ljus stakar + letade fram allt Mogges gamla lego som han haft när han var liten i källaren. Och så här vart resultatet:


Tänk vad saker man redan har hemma kan göra stooor skillnad!!
Och så skönt att ha allt lego och BARA lego i ett rum.. Nu fattas bara en sop och skyffel så att jag kan sopa upp legot ibland och lägga det i backarna där det ska vara.

Ikväll fick jag ännu ett bakinfall och håller just nu på att invänta den sista plåten med kakor i ugnen =) (muffins med hackad choklad och persika och havre kakor)

Nu är vi 4 slitna mammor som har bokat en stuga i Ullared för ännu nästa helg!! TJOHOOO!!! Shopping och road trip i en och samma smäll!

Kommentarer
Postat av: Lola

Ett tips, med en matta på golvet så dämpas ljudet. Lego låter ju som bekant en hel del. :-D

2009-05-24 @ 16:06:33
Postat av: Anonym

Vad roligt ni kommer ha där :) Får otroligt mycket för pengarna :)

2009-05-24 @ 19:52:33
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0