Konfirmation

Idag har vi tillbringat dagen med att först gå på Joels konfirmation efter det vart vi bjudna påtårta, glass, bullar, kakor och kaffe.. En stund senare var det mat i form av grillspett.. MUMS säger jag bara.
Solen har lyst sommar värme och vi har suttit ute och njutit hos Susanne m familj hela dagen med gott sällskap =)

Efter vi kommit hem var det bara att stoppa barnen i säng och sen gick vi ut och påta på lite på gården och har nyss kommit in.

Helgen har gått snabbt och vart riktigt trevlig fast att jag knappt suttit vid datorn och har vart utan ström i telefonen mest hela helgen utan att sakna något utav dom.. Det märks att det är sommar och man tappar lusten för att sitta vid datorn.

I morgon börjar Mogge i Sundsavll och jag blir gräs änka med två barn.. Tack och lov får vi alla här hemma en mjukstart eftersom jag bara jobbar Måndag och Onsdag den här veckan =9 dessvärre får barnen en gris dag på dagis imorgon (8.30-18) Det känns inte bra, men som sagt så är dom ju ledig mycket i veckan istället. Och förresten så vet jag ju egentligen att dom har det jätte bra på dagis så det går ingen nöd på dom *försöker intala mitt mamma samvete det iallafall*

JAg har fortfarande knappt läst några bloggar sedan i Tisdags, så jag har en del att ta igen.. En del ska jag ta nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0