Gräsänka på riktigt!

Men än sålänge känns det inte så hemskt som man kan tro =)
Barnen la sej utan gnäll och jag har haft besök fram tills för en liten stund sedan.. Denne vän var så snäll att hon hämtade barnen på dagis en timma tidigare än vad det var tänkt (klockan 17 istället för 18) tuuuusen tack! Hon hjälpte mej även att flytta en garderob och dra tapeter från sovrumsväggen.. Tack igen!!

Imorgon var tanken att jag skulle vara ledig tillsammans med barnen, men pga av personal med magsjuka hoppar jag in och jobbar även imorgon. Tidig morgon blir det, klockan 5 kliver jag upp och klockan 6 måste barnen vara påklädda(med inne kläder) och klara så att vi hinner till deras dagis till 6.30 och jag på jobbet till 07.00..
Jaja, klart man ställer upp för laget ;-)

Nu ska jag föröksa läsa klart lite missade bloggar och sen ska jag kolla på "andra avenyn".... I min ensamhet ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag känner mig rätt nöjd! :) Inget kan stoppa mig! hahaha

2009-05-18 @ 22:12:07
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0