God morgon...eller?

Imorse vaknade jag klockan halv 5 i soffan av att Kelly skrek i sin säng. Jag gick upp till henne med hopp om att Alfons sov och att hon skule somna om. Båda planena brast, Alfons var vaken och Kelly vill inte somna om...suck...
Jag tog upp dom och gick och la mej i min säng, tillslut en efter en kom dom och gjorde mej sällskap i sängen. men inte skulle dom somna i första taget inte! Men efter drygt en och en halv timmes kämpade hade jag tillslut 2 sovande små barn i min säng och jag trodde inte att det skulle vara så mysigt som det faktiskt var. Vi har aldrig haft båda barnen sovande i vår säng, men eftersom inte Mogge var hemma vart det inte så  trångt som jag trott.

Vi sov iallafall till drygt halv 8 alla 3 och jag fick ligga ytterligare en timma medans barnen lekte snällt på sina rum (och i mitt ansikte)

Idag ska vi nog bara ta det lugnt och vara ute på gården dona lite, men imorgon, då åker vi till kälarne och hälsar på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0