Från super trött till jätte pigg!

Undra om jag är så pigg nu eftersom jag har legat mer eller mindre hela tiden sedan i Lördags..? Imorse var jag jätte hängig, men trotts det tog jag med min febriga son till Lillänge för att köpa Alvedonsuppar till honom. Han somnade på vägen in och jag tänkte att jag kunde passa påatt gå i några affärer undertiden.. Vilket jag gjorde, men det var inte så smart, för jag hade ingen aning om vilken strl jag skulle ta på sommar mössorna till barnen, jag hade ingen aning om vad jag skulle ha från Coop och jag hade inte en susning om vad för slags skor Alfons behövde.. Så det hela slutade med att jag längtade hem och önskade att jag aldrig åkt in alls..

Men nu på eftermiddagen vart jag dock betydligt mkt piggare och har tillochmed gjort biffar och köttbullar av några kilo färs, till det har jag gjort smörstekta champinjoner, sås och potatis (skalad) Så nu skulle jag kunna jobba imorgon, om det inte var för att jag smittade då :( Men på Torsdag bör jag kunna jobba iaf!
Så nu är det bara att hålla tummarna att Affe blir frisk.. Annars får Mogge varahemma med hen resten av veckan.

Nu tror jag Mogge och Kelly kommer, så nu ska vi äta mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0