Förskolans dag!

Idag är det, som alla vet, förskolans dag och det har firats med dunder och brak vill jag lova!!

Jag klädde mej i indian-dräckten (från möhippan) för att gå till torget i Hackås med barnen jag jobbar med och sjunga.'
Mina egna barn fick klä upp sej, Kelly i ballerina dress och Alfons i vit skjorta och väst.. Sååå snygga så!! Särskilt jag ;-)

Annars idag har vi jobbat och lämnat våra barn hos varsin barnvakt eftersom dagis är stängt imorgon. När vi kom hem runt 20.30 kom Evy hit och drack kaffe,efter det påtade vi på lite med diverse halv nödvändiga saker och nu sitter vi framför varsin skärm-jag tog data skärmen och Mogge fick ta tv skärmen.

Igår var jag och Petra på "Ett himla liv" också, det var kanon bra och jag ska lägga upp bilder imorgon..

Nu ska jag umgås med maken i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0