Ensam igen =/

Fast helt ensam är jag ju egentligen inte eftersom barnen är hemma, men dom sover.
Mogge har alldeles nyss åkt iväg till Sundsvall och jag sitter här och undrar vad jag ska hitta på..? Klockan är så pass lite så jag skulle antingen kunna börja måla taket i sovrummet eller baka något mer.. Hmmm..??

Idag har jag och barnen iallafall vart till Fåker och hälsat på Sandra med familj. Mogge skulle klippa gräset och eftersom det fortfarande är mycket sten i gräset så ville jag inte riskera att varken jag eller barnen skulle få ett stenskott i pannan..Och inte ville jag sitta innne i detta väder heller. Där var vi ute och lekte i sandlådan och fikade i solen. Efter ett tag åkte vi hem igen och hela familjen Jörgensen/Lind förljde med hem och åt med oss =)

I FÅKER:










Nu ska jag gruva mej en stund framför datorn och sen ska jag göra nåt vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0