Det var ju en dag idag med!

Idag sov ju Alfons som sagt länge, efter han vaknat gick vi ut allihopa och lekte och plaskade med vatten på gården. En stund senare åkte vi på ICA för att handla diverse saker Mogge behövda ha med sej till Sundsvall, mat tex. Han har ju inte så mycket fritid när han är där, han har jobbat drygt 18 timmar per dygn, så handla hinns liksom inte med.
Efter handlingen åkte vi bort till Susanne, Joel och Danne (känner du dej upprörd av ordningen på namnen Danne?) och drack en kopp kaffe samt åt en glass. Efter ett tag var det  bara att åka hem för att skjutsa Mogge till Hovermo där hans jobbar kompis bor. Dom sammåker.

Jag och barnen åkte hem igen och jag fixade lite i barnen lilla (vääldigt lilla) trädgårdsland, tills jag kom på att vi hade jätte tråkigt och åkte bort till Nini där Susanne, Joel och Danne var.. Bjuden på middag vart vi och sen var det dags att åka hem för att duscha sommar smutsiga barn (sånna med glassrester, gräs i håret och jord överallt) en stund senare fick dom gå och sova och jag har nu inte gjort något vettigt alls.
Ska pallra mej ut och hänga en maskin med tvätt och vika in det andra.. Thats it!

Kommentarer
Postat av: Danne

har insett att du ALDRIG kommer ändra om ordningen så det är vell bara och leva med de då:P

2009-05-31 @ 21:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0