Dejt!

Kellan fick sin efterlängtade dejt med Danne ikväll=)
Tur att han är en riktig gentleman och åker hit för att kramas lite med hens största fan!!

Imorgon ska vi trotsa snoriga näsor och åka till Kälarne och hälsa på. Det ska bli riktigt kul att träffa dom och att komma hemifrån en sväng. Eftersom Mogge kommer hem imorgon kväll så antar jag att jag kommer att vara rätt så rastlös innan han är hemma, så det blir skönt att spendera dagennån anna stans än hemma.

Nu ska jag plocka ihop leksakerna på gården och sen väntar soffan!

Alfons fick förresten present av Stella idag: en påse dinosarier och en uppblåsbar stor freesbe (stavas hur?)

Kommentarer
Postat av: Desirée

Hehe så duktig är jag inte på å sy.. =)



jaha men vad ska ni ha för den och varför ska ni sälja den? Hur mycket har dom gått?

Daniel är lite sugen på en sån men jag vet inte ja. Den känns så stoor =)

Kram

2009-05-29 @ 09:10:15
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0