Barnvakt.

Just nu är jag barnvakt till Stella medans hennes föräldrar är och kollar på ett hus. Och istället för att städa ikväll efter barnen lagt sej, så passade jag på att göra det nu medans barnen har kompis här.. Smart va;-)

Så nu slipper jag tänka på att städa innan maken kommer hem imorgon kväll. För över dagen åker ju jag och barnen till Kälarne för att dels uppvakta Vinga i efterskott (vi är duktiga på att fira folk sent i efterhand) och dels för att få träffa resten av familjen Faxbrink=)

Annars idag har vi mestadels vart ute på gården och påtat på, barnen har lekt och vi vuxna har druckit kaff. Fast när jag tänker efter så har tjejerna mestadels vart nästintill gratis hela dagen. Kelly ska vara uppi mej hela tiden mednas den större tjejen har vart trotsig. Alfons har mest lekt med sej själv, så honom har man knappt märkt av..Ettriga tjejer ! ! ! =-)

Nu ska jag vara en bättre barnvakt än att sitta här.. Hör att tjejerna börjar bli osams i soffan bäst att springa!!

Kommentarer
Postat av: Jane

haha jaa det e kaviar :)

2009-05-28 @ 18:56:16
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Sandra

STORT GRATTIS TILL ALFONS I EFTERSKOTT!!!!

Men när är kalaset då???

Kram

2009-05-28 @ 20:01:00
URL: http://lillis85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0