Återuppstått!

Nu har jag äntligen återuppstått från, näst in till, det döda.

JAg har legat däckad precis  hela dagen i över 40 graders feber.. 40,7 när den var som högst.

Natten har vart vidrig, jag har vaknat av att jag skrikit, av att jag svettats, av att jag hållt på att frysa ihjäl, av att Mogge ber mej vara tyst osv osv..

Så dagen har mest bestått av att sova, kvida mej av feber smärtor, frossa och svettningar. Huga,! roligare dagar har man ju vart med om!
Dessutom har jag fruktansvärt ont på ena sidan av halsen, känner mej nervös för en halsböld..Har hört både den ena och andra skräck historien om just halsbölder... Så imorgon ska jag vara hemma från jobb och istället uppsöka hälsocentralen..

Hoppas bara att denna feber håller sej borta nu! Jag har ju trots allt fått ner febern till 38,5 grader.. Så nu känner man sej helt frisk nästan.

Kommentarer
Postat av: Marleen

Låter inte härligt... :(





Krya på dig!!

2009-05-03 @ 20:01:50
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: svärmor

Det är väl inte svininfluensan som kommit till Kövra väl? Krya på dej, hälsa alla. Kramizz

2009-05-04 @ 05:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0