2 timmar!

Nu har jag vart vaken 2 timmar, det känns väl så lagomt roligt eftersom klockan bara är drygt halv 8.. Men men, Alfons vaknade och hade feber frossa, så då ställer man ju såklart upp och tröstar.. Hur det än är så är dom rätt go när dom har feber, synd bara att det är synd om dom samtidigt.

JAg undrar om det är lika bra att ta med Alfons till HC utifall det skulle vara så at han också har streptokocker och behöver äta pencilin, dom har ju ändå öppenmottagning, så jag behöver ju inte boka någon tid enbart för det.. Hur ska man göra tro?.. Nu verkar han ju rätt pigg, men får såklart vara hemma från dagis i vilket fall.


Nä, nu ska jag mysa med ungarna framför "boog och Elliot 2"

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ja det är nog lika bra att åka med honom till HC så dom kan ställa diagnosen fortare å då kanske han inte behöver bli så dålig.Kramizz

2009-05-05 @ 08:04:57
Postat av: hanna

Uschhhh att man ska behöva ha sjukisar, skulle kunna byta varje droppe snor så dom slapp smågrynen. Men mkt sjuk som barn mindre när dom blir äldre får vi hoppas. Håller med din svärmor, lika bra å fara. Hoppas det ger med sig fort å att ni blir kry kram från oss på annersia

2009-05-05 @ 12:11:09
URL: http://hanna79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0