1 vecka...

...Utan snus, har det gått idag!

Idag har jag iallafall vart ut och umgåtts med Emma på förmiddagen. Vi var och åt på McDonalds, kollade på IXO (där jag hittade ett par skor till Mogge och två tunnikor till mej) vi  var på Barnens hus och på Rusta. En lugn och skön förmiddag.

Efter Emma var tillbaka hos sina föräldrar mötte jag upp min familj hemma hos gammelmomma och vi åkte sen och åt Taco buffé med Evy, Susanne, Joel och Danne.. Synd bara att jag har sånna kramper i magen så att jag knappt fick i mej nåt.
Jag vette tusan om det är Pencillinet det beror på, men magen är i uppror, känns som gravid-sammandragningar. VArför? Kan det bli så av Pencillin??

De få bilder som blitt knäppta idag:






Nej, vi ska inte flytta till Sundsvall (även om jag inte hade haft något emot det om det inte vore för huset vårat) och Mogge ska jobba Mån-Fre och alltså ligga borta då.. Inte drömmen för mej som kommer vara hemma med barnen hela veckorna, men man måste ha en inkomst och ibland måste man även sätta pengarna i första rummet =/
Sen måste jag väl helt enkelt lära mej att be om hjälp om jag känner att jag inte orkar med allt.


Nu ska jag läsa igenom ca 70 blogginlägg.. Har inte haft så mkt ork att sitta vid datorn senaste dagarna.. Så nu ska det tas igen!

Kommentarer
Postat av: Mona

Yeayyyy, vad duktig du är utan snus :-)

2009-05-10 @ 09:43:13
Postat av: Anonym

Man kan bli jättedålig i magen utav penicillin.

Vilka härliga bilder :)

2009-05-10 @ 20:39:32
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0