Tänk om Mogge såg...

.. Hur många lampor som lyser här hemma!!

Han är nämligen en sån som släcker lampan efter sej vart han än är, oavsett hur mörkt det blir och även om jag andvänder mej av lampan i fråga, han skulle förmodligen börja prata om el-räkningen ;)

Meeen, är man mörkrädd, så är det inget att göra åt. Det går inte annars...

Nu har jag iallafall laddat ner en film som jag ska se snart, en film som Mogge förmodligen inte skulle vilja se ändå och en film som förhoppningsvis inte ens innehåller spännande musik.

Imorgon blir det stan med Sandra, efter det ska jag hämta en brun utan sol spray hos mamma som hon köpt till bröllopet och efter det åker jag och Alfons och hälsar på Emma och hennes familj =)

Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Och ikväll är det "Earth hour" och man "ska" släcka alla lampor i en hel timme....

2009-03-28 @ 06:23:59
URL: http://gardvall.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether

Du skriver så mycket så man hinner bara läsa hälften. Du passade ju bra i mörkt hår, mycket bättre än ljust faktiskt. Skriv gärna när fryshuset ska ha rea igen :)

2009-03-28 @ 16:03:50
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0