Slängde in handuken.

Runt halv 11 kände jag att jag inte skulle orka jobba så mycket mer, specielt inte ända tills halv 6 i kväll. Så jag ringde en annan vikarie och åkte hem.
Jag är inte magsjuk men jag mår absolut inte bra. Igår när jag la mej, så hade jag kläder, tjocktröja, fleece filt, 2 täcken och tofflor på mej, men jag frös så förbaskat ändå så jag trodde att soffan skulle gå sönder..

Så nu sitter jag här och Alfons kollar på Boog och Elliot, Mogge och Kelly åkte just till Susanne, så nu har jag och Alfons det lugnt och skönt ett par timmar:) Snoret rinne rlite på Alfons så vi får se under dagen hur han mår, om det blir dagis eller ej för han imorgon..

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag somnar här på tangentbordet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0