Redo!

Nu känner jag mej redo för att bli grillad på en intervju ;)

Jag har städat och gjort mej och barnen klara, barnen får vara på dagis undertiden efetrsom Mogge både har bankmöte och nåt möte på jobbet idag. Han har nyss åkt.

Det verkar som att han åker till Tyskland redan ikväll, jag både längtar och bävar inför det. Bävar inför de/den natten jag måste lägga Kelly eftersom hon inte gillar när jag lägger henne, hon skriker länge länge då. Och jag längtar till att få rå om Alfons och göra som VI vill ett dygn, han kan man ju faktiskt ha med på kvällstid utan att han blir jätte grining ich allt för övertrött..

Sen funderar jag på att höra med Mimi om dom ska vara hemma nån dag, så kanske vi kan komma dit och hälsa på..?
Känns som att jag ska hinna med mycket på de dagar min bllivande make ska vara borta..

Jag får inte till frisyren lika som frisöern fick till den igår efter klippningen *arg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0