Rast!

Här sitter jag på rast på jobbet..
Nog för att hela dagen har vart mer eller mindre som en rast, så är det skönt att få stänga in sej och koppla av en stund=)
Det är 13 barn på hela förskolan idag, så det är så lugnt och skänt så..Nästan så att det är fööör lugnt och man blir trött istället.
Jag har stängning idag och det brukar innebära att jag slutar tidigast halv 6, men efetrsom sissta barnen går hem redan klockan 17 idag, så kommer jag alltså sluta strax efter det jag med ..Jihooo!!

Nu ska jag läsa tidningen innan jag börjar då ska vi försöka få ihop ett lektält som jag skänkt till föskolan idag..Mys tält är det tänkt att det ska vara, hoppas barnen här uppskattar det, mina barn hemma lekte aldrig i det så då fick det åka ner i källaren där det stått och samlat damm.

Nu, tidningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0