omedveten sovmorgon.

Vilken tur att jag glömde att ställa klockan igår, eller otur kanske.. Jag vaknade halv 8 av att Alfons låg och sparkade i väggen och tyckte att det var onödigt att vakna redan, men efter jag pratat med Sandra kom jag på att klockan var en timme mer så då fick jag ju sovmorgon iallafall:)


50 kronor för dessa jeans


ta 3 betala för 2 för dessa tröjor till barnen.

Nu sk ajag sätta påkaffe för snart kommer Sandra och Stella och äter frukost med oss..

Det blir inget Kälarne i helgen eftersom Alfons blivit förkyld och hostar massor... Men en annan dag SKA jag dit!!

Kommentarer
Postat av: Desirée

Ja gammalt ex som inte kan ge sig. =) Uscha hatar sånna.

2009-03-29 @ 12:12:16
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com
Postat av: Anna K

Självklart, men bara om du kommer och hämtar det :P

2009-03-29 @ 17:44:26
URL: http://familjengk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0