Nyss hemkommen, nästan!

Barnen har bara hunnit äta välling och blivit lagda i varsin säng, resten av dagen har vi vart borta.

Dagen började med en stadstur för att uträtta lite ärenden till bröllopet. Några saker vart klara såsom mina skor, Alfons skor, väst och slips till Mogge. Ringar kollade vi bara på en affär och där hittade inte jag någon som förll mej i smaken, Mogge hittade hans, så till veckan måste jag in och hitta min och sedan lämna in dom för gravering.
Efter det var Alfons mättad av stan, så vi åkte och hämtade upp Kely hos gammelmomma för att sedan åka vidare till Farmor.
Där skulle vi måtta klart klänningen och umgås.. Klänning bli lite omsydd och kommer att se mkt bättre ut än innan. Jag litar helt och hållet på svämor min=)

Nu har vi missat Let´s dance så jag hoppas att det går att se snart på tv4:as hemsida..

Hoppas att barnen tar sovmorgon i morgon efetrsom dom kom i säng riktigt sent ikväll...Hoppas går ju!

Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0