Ny städat och fräsht!

Nu är hela huset städat och Alfons var den perfekt städ hjälpen vill jag lova! Antingen satt han i soffan eller så höll han i dammsugaren och talade om för mej vart det fanns skräp =)

Efter städningen åkte vi på ICA för att inhandla godis och mat till middagen, Alfons var trött efter det så vi for en sväng med bilen så att han skulle få somna i den.. Innan jag visste ordet av det var vi i Svensta och just där somnade min käre son. Jag passade på att gå in på Dollar en sväng där det inhandlades diverse förvarings grejer till skrivbordet samt lite annat små krafs..
Alfons sover fortfarande i bilen och nu tror jag att Susanne med familj kom hit. Dom ska äta middag med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0